کامبیوتر


 

دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

دانلود Recover My Files v4.9.4.1296 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده با سرعت بالا

دانلود Recover My Files v4.9.4.1296 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده با سرعت بالا

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.
این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

دانلود LeoMoon Persian TTT v4.53.0 - نرم افزار فارسی نویس لمون

دانلود LeoMoon Persian TTT v4.53.0 - نرم افزار فارسی نویس لمون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.

دانلود Rosetta Stone Greek v3.x - نرم افزار رزتا استون، آموزش زبان یونانی

دانلود Rosetta Stone Greek v3.x - نرم افزار رزتا استون، آموزش زبان یونانی

زبان یونانی تاریخ مستند ۳۵۰۰ ساله دارد و حدود 12 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. این زبان به عنوان زبان رسمی کشورهای یونان و قبرس می باشد. عده زیادی از مردم جهان مایل هستند آثار ارزشمند هومر، سوفکلس و آیسخولس (آشیل) را به زبانی که این ادبیات در آن پدید آمده (یونانی باستانی)، مطالعه کنند. علاوه بر آن، هنوز از گنجینهٔ لغات این زبان برای واژه‌سازی علمی و فلسفی استفاده می‌شود.
Rosetta Stone Greek به شما راه حلی جامع برای یادگیری هر آنچه از زبان یونانی نیاز دارید، ارائه می دهد. این مجموعه شامل سه سطح آموزشی است.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: